Specjalista ds. Obsługi Klienta
KGL od 30 lat działa w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Jesteśmy dostawcą granulatów polimerów termoplastycznych oraz producentem opakowań z tworzyw sztucznych.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy.
- Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw.
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami.
- Nadzór nad płatnościami Klientów i spływem należności.
- Współpraca z Działem Handlowym, Planowania Produkcji, Logistyki oraz Reklamacji.
- Przestrzeganie warunków współpracy ustalonych z Klientami.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność efektywnego komunikowania się i budowania relacji.
- Łatwość w obsłudze programów i rozwiązań informatycznych stosowanych do zarządzania współpracą z klientami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Premię kwartalną.
- Prywatną opiekę medyczną Medicover.
- Kartę Multisport.
- Ubezpieczenie grupowe PZU..
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktu
W spółce KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie nie powołano inspektora ochrony danych osobowych w rozumieniu rozdziału IV sekcji 4 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi do czasu uprawomocnienia się orzeczenia kończącego postepowanie w spawie.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji oraz złożenia ewentualnej oferty zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania procesu rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach nie dłużej niż do momentu wycofania zgody.
Twoje dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz umów.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Masz prawo uzyskania standardowych klauzul umownych.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować telefonicznie, listownie lub pod adresem kbi@kgl.pl.
Zobacz podobne oferty
-
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...
-
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie...
-
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi...