Specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Poziom wykształcenia- minimum średnie. Konieczne doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe). Wymagana umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Exel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole. Niezbędne zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności. Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta. Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Staż pracy minimum 1 rok. OFERTA PRZEZNACZONA WYŁĄCZNIE DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Sokołów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Zobacz podobne oferty
-
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
-
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów Terminowe wykonywanie codziennych zadań...
-
Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi...
