Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy
Wola Ducka
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Zobacz podobne oferty
-
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”,...
-
Sprzedaż produktów hutniczych i świadczenie powiązanych usług. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymanie relacji z obecnymi. Przygotowywanie ofert i odpowiedzi na zapytania klientów....
-
Twój zakres obowiązków Sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy (zbrojenia budowlane, wyroby z blach zimnowalcowanych i ocynkowanych) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa i...
