Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych Klientów na etapie integracji i konfiguracji rozwiązań Alsendo. Jeśli masz doświadczenie w obszarach takich jak e-commerce, logistyka, sprzedaż lub wsparcie techniczne i wiesz czym jest API oraz jakie są platformy i wtyczki e-commerce, posługujesz się językiem angielskim, szybko przyswajasz wiedzę techniczną, jesteś samodzielny, zorganizowany i nie boisz się rozmawiać z klientami, zapraszamy do aplikowania!
Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Zapraszamy do aplikowania, proces rekrutacyjny składa się z jednego etapu, spotkanie w siedzibie firmy z HR oraz leaderem zespołu Enterprise, który poszerzamy!
- Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl
- Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo
- Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów
- Współpraca z działem IT i Customer Service nad rozwojem produktów, oparta na wnioskach z komunikacji z Klientami
- Zgłaszanie błędów i aktywne działania naprawcze
- Reprezentowanie firmy na eventach branżowych
- Język rekrutacji: angielski
- Start ASAP
- Stała długość kontraktu
- Praca zdalna przez 2 dni w tygodniu
- Elastyczne godziny pracy
- Windows
- Reporting to Partnership & Enterprise Director
- Ubezpieczenie na życie
- Opieka medyczna
- Pakiet sportowy
- Międzynarodowe projekty
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez...
-
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez...
-
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez...