Specjalista ds. wsparcia klienta i obsługi administracyjnej
Chłonne24 i Stomia24 to sklepy internetowe, których głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych artykułów medycznych dla osób z nietrzymaniem moczu oraz pacjentów z wyłonioną stomią. Naszym największym dobrem jest zaufanie i opinia naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz personel dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny środków chłonnych i wyrobów stomijnych.
- Rozpoznawanie potrzeb Klientów/Pacjentów wraz ze wsparciem ich w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- Telefoniczna obsługa infolinii przychodzącej – przyjmowanie i realizacja zamówień Klientów/Pacjentów;
- Rejestrowanie zamówień i ich dalsze procesowanie w wewnętrznych systemach firmy;
- Sprawna obsługa zapytań mailowych, chatów;
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych;
- Obsługa reklamacji i zwrotów;
- Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców;
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, farmaceuta, technik ortopeda.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
- Do świadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi.
- Znajomość wyrobów chłonnych i stomijnych.
- Znajomość refundacji na środki pomocnicze.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, szczególnie w branży medycznej.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Stomia24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@stomia24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.stomia24.pl w zakładce Polityka prywatności.
Zobacz podobne oferty
-
Obsługa klientów. Odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej. Archiwizacja dokumentów, prowadzenie rejestrów. Pisanie pism biurowych oraz analiza kierowanych do firm zapytań ofertowych....
-
Ogólna obsługa sekretariatu. Obsługa korespondencji. Obsługa klientów w Biurze Obsługi Mieszkańców. Współpraca z pozostałymi działami CUS. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
-
Opis stanowiska Wspomaganie Dyrektora Kontraktu w bieżącej obsłudze administracyjno-logistycznej kontraktu. Nadzór nad przepływem korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad...