Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Szukasz pracy, gdzie będziesz mógł codziennie używać języka włoskiego? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów w branży podróżniczej, niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy zaczynasz swoją karierę - wszystkiego Cię nauczymy!
Zakres zadań:
- Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
- Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
- Zarządzanie reklamacjami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Wymagania:
- Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
- Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
- Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
- Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
- Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
- Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.
Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.
Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.
Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.
Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Zobacz podobne oferty
-
Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,...
Dodano: wczoraj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat, Zapewnienie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...
-
Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat, Dostarczanie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
