Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Podejmij wyzwanie
- obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży
- wprowadzanie zamówień do systemu
- rozliczanie zamówień przedstawicieli
- przygotowywanie umów handlowych
- prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji sprzedażowej
- współpraca z klientami i budowanie dobrych i trwałych relacji
- prowadzenie i aktualizacja danych o produktach, klientach
- przygotowywanie raportów, analiz, statystyk
- przygotowywanie procedur oraz opracowywanie i aktualizacja instrukcji związanych z pracą w dziale
- wykształcenia wyższego (ekonomiczne, chemiczne, farmaceutyczne lub pokrewne)
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w dziale sprzedaży
- znajomości praktycznej programu SAP
- ambicji zawodowych i elastyczności
- bardzo dobrej znajomości w zakresie praktycznym programu MS Excel - warunek konieczny
- dobrej znajomości języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- umiejętności analitycznych i negocjacyjnych
- umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu
- doskonałych zdolności komunikacyjnych
- samodzielności, dokładności
- dobrej organizacji pracy
- umiejętności szybkiego uczenia się
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa)
- dodatek lunchowy
- pakiet szkoleń wprowadzających i dalsze szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę stacjonarną, posiadamy własny budynek biurowy
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez...
-
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez...
-
Opis stanowiska: Obsługa klientów w zakresie realizacji zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Zarządzanie umowami kompleksowymi oraz umowami sprzedaży Realizacja zadań przekazanych przez...