Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Działu Infrastruktury i Wsparcia IT w Biurze Teleinformatyki jako:
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2025/064
Będziesz odpowiadać za:
- utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.),
- instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,
- rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek urządzeń mobilnych, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego,
- udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania,
- weryfikację i aktualizację zabezpieczeń logicznych sprzętu komputerowego (kontrola haseł użytkowników, kontrola definicji antywirusowych itp.),
- aktywne uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych a także opracowywanie opisu przedmiotów zamówień,
- informowanie przełożonego i/lub ABI o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego lub oprogramowania,
- analizę rynku sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz narządzi diagnostycznych na potrzeby czynności serwisowych.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 8800 – 9400 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach: 7.00 – 15.00 oraz 14.00 – 22.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w kursach i szkoleniach branżowych,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- darmowy parking przy biurze,
- udział w projektach opartych o najnowsze rozwiązania z technologii IT.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego na kierunku: informatyka, elektronika lub mechatronika,
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w serwisie komputerowym lub pomocy technicznej,
- bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows 10/11 (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów),
- dobrej znajomości sprzętu komputerowego (składanie i konfiguracja komputerów, identyfikacja i usuwanie usterek),
- wiedzy z zakresu sieci komputerowych LAN,
- dobrej znajomości zagadnień z dziedziny elektroniki ogólnej i telekomunikacji, a także aplikacji biurowych i użytkowych,
- podstawowych umiejętności w zakresie konfiguracji usług i urządzeń sieciowych,
- podstawowej znajomości języka angielskiego,
- posiadania prawa jazdy kat. „B”,
- samodzielności, komunikatywności, umiejętności pracy z ludźmi,
- gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym.
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
