Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji
Ogłoszenie numer: 9680290, z dnia 2025-04-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
- Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań
- Proponowanie usprawnień w podległych systemach
- Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu
- Tworzenie raportów
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
- Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
- Umiejętność pracy w grupie
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
- Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów
- Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny
- Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2025-04-20
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
