Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-serwisowych
Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:
- utrzymywanie w dobrym stanie infrastruktury technicznej w obiektach Muzeum – koordynacja działań związanych z usuwaniem awarii, szybkie reagowanie na zgłoszenia dotyczące usterek oraz ich priorytetyzacja
- kontrola i nadzór nad harmonogramami okresowych przeglądów technicznych
- współpraca z serwisantami: systemów bezpieczeństwa, instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacji i klimatyzacji, multimediów, automatyki budynkowej
- kontrola nad prowadzonymi serwisami infrastruktury technicznej
- bieżący nadzór nad realizacją umów serwisowych oraz zgłaszanie usterek do serwisów zewnętrznych
- opieka nad dokumentacją techniczną systemów
- uczestniczenie w komisjach przetargowych, sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie merytorycznej części postępowań z zakresu zamówień publicznych
- uczestniczenie w komisjach usterkowych
- pomoc przy prowadzeniu dokumentacji UDT
- prowadzenie spraw kancelaryjnych Działu Administracyjno-Serwisowego
- tworzenie i aktualizacja planów remontowych oraz modernizacyjnych – planowanie długoterminowej strategii utrzymania infrastruktury w dobrym stanie
- wykształcenie średnie i min. 3 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 1 rok stażu pracy bądź doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- obsługa komputera: MS Office - Word, Excel; Internet
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- wykształcenie wyższe na kierunku technicznym
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- uprawnienia energetyczne SEP-G1 (sieci, urządzenia i instalacje o napięciu do i powyżej 1 KV)
- znajomość specyfiki pracy w sektorze publicznym
- komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, wysoka kultura osobista, rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- wynagrodzenie zasadnicze w miesięcznej kwocie brutto 6000 zł plus dodatek stażowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
- świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
- darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.
2. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: dane.osobowe@muzeumwarszawy.pl.
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;
2) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
3) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią / Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
4) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;
4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności,
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
5. Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
6. Dane przetwarzane będą w przypadku:
1) osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;
2) osób, które nie zostały przyjęte do pracy, przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;
3) osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);
4) przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;
a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolnei pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
12. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym w oparciu o profilowanie.
13. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Zobacz podobne oferty
-
Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: prowadzenie budowlanych zadań remontowych w nieruchomościach Spółdzielni, przygotowywanie propozycji zapisów do umów na...
-
(Pion Ścieków / Zakład Sieci Kanalizacyjnej / Oddział Nadzoru i Usuwania Awarii) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z...
-
(Jednostka Realizująca Projekt / Dział Nadzoru Realizacji Projektów) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko...
