Specjalista / Specjalistka ds. konferencji i seminariów
Kozminski University is a non-public higher education institution with a broad business profile (management, finance and economics, and law), recognized as the best business school in Central and Eastern Europe according to the "Financial Times" rankings. The Perspektywy national ranking also deems KU as a vice-leader among business universities in Poland, and for many years, the institutions has been ranked first among non-public institutions. KU also has the three most important international business education accreditations, comprising the so-called "Triple Crown": EQUIS, AMBA, and AACSB. Only 1 percent of business schools worldwide have accomplished this honor. KU is the first and, so far, the only university in Poland to have set the UN Sustainable Development Goals.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Centrum Doradztwa i Kształcenia Menadżerów
- organizacja konferencji i seminariów oraz innych wydarzeń o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
- obsługa wydarzeń (w wersji on – line i/lub stacjonarnie) w dniu ich realizacji,
- wspieranie działań podmiotów zaangażowanych w organizację konferencji,
- obsługa formalności związanych z obsługą wydarzeń (umowy, rozliczanie budżetu, wystawianie faktur),
- przygotowywanie stron internetowych dedykowanych do wydarzeń,
- komunikacja z otoczeniem i Interesariuszami oraz wspieranie procesu promocji ALK,
- przygotowywanie raportów dotyczących organizacji seminariów i konferencji.
- wykształcenie wyższe,
- min. rok doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) i programów graficznych,
- kompetencje budowania i rozwoju relacji, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- zdolność zarządzania projektami i prowadzenia prezentacji oraz pracy zespołowej,
- planowanie, monitorowanie i kontrola,
- innowacyjność i kreatywność.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach pełnego etatu,
- pracę w renomowanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach, ze zniżką do 90 %,
- możliwość rozwoju zawodowego; udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: Planowanie i koordynacja konferencji oraz seminariów na poziomie krajowym i międzynarodowym. Obsługa wydarzeń online oraz na miejscu. Wsparcie partnerów i uczestników w...
-
koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji pomoc w realizacji bieżących projektów agencji prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami prowadzenie spotkań biznesowych z...
-
Twoje zadania: codzienna obsługa klientów wynajmujących przestrzeń (klient biznesowy), prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych oraz przestrzeni eventowej, przygotowanie przestrzeni...