Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Ogłoszenie numer: 9292307, z dnia 2024-10-14
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa i administracja sprzedaży (wysyłanie ofert, wystawianie FV, listy przewozowe)
- koordynowanie procesów przebiegu dokumentów wewnątrz firmy związanych z obsługą klientów B2B
- przyjmowanie zamówień klientów telefonicznie oraz poczty e-mail
- współpraca z firmami kurierskimi
- obsługa telefoniczna klientów krajowych
- wprowadzanie danych i parametrów produktów do programu Excel
- wykonywanie pracy zleconej przez przełożonego w ramach uzgodnionego zakresu obowiązków
Wymagania
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym związanym z obsługą klientów i administracją sprzedaży
- podstawowa znajomość obsługi pakietu Microsoft Office w tym Excel
- odpowiedzialność, dokładność i dobra organizacja czasu pracy
- dynamizm i inicjatywa w działaniu
- wykształcenie wyższe mile widziane
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne stałe wynagrodzenie
- ciekawą i różnorodną pracę w zgranym zespole kreatywnych ludzi
- możliwości rozwoju w obszarach obsługi klientów w firmie
- praca stacjonarna w biurze w Sokołowie k/Pruszkowa
- praca w systemie jednozmianowym, poniedziałek-piątek
Zobacz podobne oferty
-
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich...
-
Lokalizacja: Warszawa Mokotów (praca zdalna po szkoleniu!) Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od...
-
Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem), masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i...