Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
O firmie:
Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.
Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.
Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Twój zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska;
- Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień, reklamacji i innych kwestii związanych z działalnością firmy;
- Rozwiązywanie problemów – pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem czy logistycznych;
- Ewidencja zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich procesowanie i rozliczanie;
- Archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej;
- Zawieranie umów z klientami na wypożyczenia bądź wstawienia do placówek sprzętu/narzędzi/implantów;
- Weryfikacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów;
- Współpraca z innymi działami – komunikacja z działem sprzedaży, logistyki, zamówień publicznych, ofert oraz inwentaryzacji, celu zapewnienia płynnej obsługi klienta;
- Zarządzanie dokumentacją – przygotowywanie raportów, protokołów zdawczo-odbiorczych;
- Zarządzanie systemem CRM – aktualizacja danych klientów;
- Przestrzeganie warunków współpracy we wszystkich obszarach;
- Codzienna realizacja oraz opieka nad systemem M.A.R.S;
- Wdrażanie/zakładanie nowych kont w nowym systemie raportowania przez klientów;
- Udzielanie pomocy technicznej klientom w systemie M.A.R.S.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość programów: SAP, CRM
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Doświadczenie w pracy z klientem;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność;
- Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się z klientem;
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów;
- Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Praca w systemie hybrydowym;
- Bonus kwartalny;
- Karta lunch pass;
- Opieka medyczna;
- Ubezpieczenie na życie;
- "Owocowe poniedziałki";
- Nagroda jubileuszowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
NOWEL Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo
-
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje) Stały...
Dodano: dzisiaj
Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
-
(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają...
Dodano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Lokalizacja: mazowieckie / Krzynowłoga Mała
-
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta z branży rolniczejAktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymiDoradztwo w zakresie oferowanych produktów i...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
