Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Materiałów i Programów Edukacyjnych
Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko
- analiza potrzeb edukacyjnych uczelni i firm (w szczególności działów HR), identyfikacja trendów oraz wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów w środowisku akademickim i korporacyjnym,
- rozwijanie relacji i sieci kontaktów, udział w konferencjach i wydarzeniach edukacyjnych,
- sprzedaż materiałów i programów edukacyjnych dostosowanych do potrzeb klientów,
- przygotowanie dopasowanych do potrzeb klientów ofert handlowych i prowadzenie skutecznych negocjacji warunków współpracy,
- poszukiwanie nowych, innowacyjnych możliwości rozwoju sprzedaży poza branżą w środowisku akademickim i korporacyjnym.
- doświadczenie w sprzedaży w sektorze edukacyjnym, a zwłaszcza znajomość realiów i potrzeb środowiska akademickiego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- umiejętność nawiązywania kontaktów w świecie naukowym oraz skuteczna komunikacja z przedstawicielami uczelni. Wiedza z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych,
- proaktywność, samodzielność, wykazywanie inicjatywy,
- doskonałe kompetencje komunikacyjne i umiejętność przekonywania różnych grup odbiorców,
- gotowość do pracy w uczelni (możliwość pracy zdalnej w ograniczonym zakresie) oraz podróży służbowych,
- znajomość narzędzi CRM i umiejętność tworzenia spersonalizowanych prezentacji produktowych.
- umowa o pracę w ramach pełnego etatu,
- pracę w uznanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.