Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży utsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą ponad 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk, Lublin i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu! Rolą specjalisty ds. obsługi klienta jest telefoniczna i mailowa pomoc techniczna dla użytkowników sprzętu komputerowego wiodącego producenta w branży technologicznej.
Lokalizacja: Warszawa (w@h po szkoleniu!)
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?
- Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami!
- Wygodne warunki pracy: Po odbyciu szkolenia istnieje możliwość pracy w trybie zdalnym!
- Kariera w zasięgu ręki: Regularne szkolenia, mentoring i awans – 92% menedżerów zaczynało jako konsultanci!
- Świetna atmosfera: Przyjazny zespół, firmowe wydarzenia i imprezy integracyjne. Poczuj się częścią naszej społeczności.
Twoje codzienne zadania:
- Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami
- Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów
- Obsługa klienta: Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, odpowiadanie na ich zapytania oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi technicznej
- Wykonywanie codziennych zadań: Praca w sposób efektywny i terminowy
- Osiąganie celów jakościowych: Realizacja celów dotyczących połączeń i satysfakcji klienta
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy
- Język: Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Technologia: Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych oraz znajomość sprzętu komputerowego i jego komponentów
- Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem
- Zwracanie uwagi na szczegóły
Co oferujemy:
- Premie dla pracowników za osiąganie wyników KPI, wynoszące do 5% wynagrodzenia
- Pakiet benefitów: (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka)
- Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników
- Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym
- Dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, warsztatów radzenia sobie ze stresem i materiałów edukacyjnych. Dbaj o swoje zdrowie psychiczne z naszą pomocą!
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów, którzy nie ukończyli 26 lat)
- Praca w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie (z możliwością pracy w trybie zdalnym po okresie szkolenia i nestingu)
- Czas pracy: Pełny etat, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
- Godziny pracy: Zmiany 8-godzinne w godzinach 8:00-17:00
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Zobacz podobne oferty
-
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...
-
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie...
-
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi...