Specjalista
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143625
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca w wymuszonej pozycji ciała,
- Praca przy oświetleniu mieszanym
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji: http://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Sprawdza faktury i rachunki biegłych oraz tłumaczy pod względem formalno-rachunkowym,
- Sporządza listy i zestawienia na podstawie rachunków i faktur dot. m.in. powoływania biegłych sądowych, rzeczoznawców i tłumaczy przysięgłych oraz innych podmiotów,
- Przygotowuje niezbędną dokumentację dot. zawarcia umów z placówkami medycznymi na przeprowadzenie badań osób zatrzymanych i do wytrzeźwienia,
- Prowadzi ewidencję dokumentacji w zakresie wypłaconych należności dla biegłych i tłumaczy,
- Wprowadza do systemu płacowego należności dla biegłych sądowych i tłumaczy przysięgłych oraz sporządza listy,
- Sporządza roczne deklaracje PIT biegłym sądowym i tłumaczom przysięgłym z tytułu świadczonych usług,
- Przygotowuje dokumentacje spraw ostatecznie zakończonych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w obszarze rachunkowości,
- Znajomość ustaw: 1) o rachunkowości - w zakresie przepisów ogólnych; 2) o finansach publicznych - w zakresie przepisów ogólnych; 3) o Policji - w zakresie przepisów ogólnych; 4) Kodeks Postępowania Karnego - w zakresie rozdziałów: - przepisy ogólne; porządek czynności procesowych, terminy; - biegli, tłumacze, specjaliści; 5) o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi w zakresie: - postępowanie w stosunku do osób nadużywających alkoholu.
- Umiejętności: stosowania prawa, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność: pracy w zespole.
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2024-10-10
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, Praca w wymuszonej pozycji ciała, Praca przy oświetleniu...
Dodano: 2024-10-08
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone