Specjalista/ka ds. zakupów w dziale importu
Zawód: Specjalista do spraw handlu zagranicznego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z importem lub eksportem min. 2 lata, znajomość procedur celnych oraz doświadczenie w tym obszarze, codzienna komunikacja telefoniczna i e-mailowa w języku angielskim, umiejętność komunikacji i współpracy, samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania. Możliwa współpraca B2B.
Żelków-Kolonia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 500 do 16 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Zobacz podobne oferty
-
Przygotowanie zapytań ofertowych. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, analizy ofert, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby Spółki, przygotowanie zamówień i umów, stałe...
-
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza rynku...
-
Zakres obowiązków: Opracowywanie raportów, sprawozdań oraz planu zakupów na dany rok kalendarzowy Dbanie o poprawny obieg dokumentów Nadzór nad wprowadzaniem, opisywaniem oraz weryfikacją...
