Sprzedawca - Doradca klienta
C&A jako renomowana sieć sklepów odzieżowych stawia na rodzinną i bezpieczną atmosferę pracy w otwartym i pełnym zaufania środowisku.
Dołącz do naszego zespołu jako
Sprzedawca - Doradca klienta
Miejsce pracy: Janki
Twoje obowiązki w C&A
- Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień
- Proaktywne podejście do Klienta tj. witanie i udzielanie odpowiedzi na pytania
- Doradzanie Klientowi m.in. w zakresie kroju dżinsów, stylizacji i rozmiaru
- Pomoc Klientowi w znalezieniu odpowiedniego produktu, zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, przy wykorzystaniu narzędzi serwisowych (np. kodów QR)
- Znajomość promocji online i offline
- Z pomocą visual merchandiserów dbanie o to, aby sklep C&A był miejscem, w którym Klienci czerpią inspirację z naszej mody i mogą łatwo znaleźć to, czego szukają
- Zapewnienie płynnego działania sklepu, praca przy kasie, pomoc przy umieszczaniu prawidłowych cen i dbanie o sprawną obsługę Klientów w przymierzalni
Czego oczekujemy w C&A
Osoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Powinna również pasjonować się modą i być na bieżąco z najnowszymi trendami. Nasze wymagania:
- Zorientowanie na Klienta oraz otwarta osobowość
- Otwartość na zmiany i innowacje oraz chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie mody, handlu detalicznego i sprzedaży
- Umiejętność pracy w zespole; umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych, rzetelność i chęć pomagania innym
- Mile widziane doświadczenie w modzie, handlu detalicznym lub sprzedaży.
Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!
Co oferujemy w C&A
W C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsów
- Zniżkę pracowniczą
- Atrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunków
Oferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Lokalizacja: mazowieckie / Wyszków
-
Prowadzenie rozmów z klientami. Ocena potrzeb klientów, doradztwo w zakresie doboru towarów. Zamykanie sprzedaży. Prowadzenie działań promocyjnych. Przyjmowanie towarów. Utrzymanie porządku...
Dodano: 2025-03-10
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno
-
REF DPO FP Zakres: - doractwo klienta oraz pozyskiwanie nowych klientów,- dowożenie oraz odwożenie nowych klientów firmy,- obsługa biura,-praca w programie EXCEL oraz odbieranie e-maili,...
Dodano: 2025-03-10
Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B
-
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami za wyniki Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
