Starszy Inspektor / Specjalista w Oddziale Remontów i Inwestycji
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- udział w komisjach na terenie m.st. Warszawy na wezwania organów miasta
- koordynacja z jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi dotycząca prac prowadzonych na sieci wodociągowej
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji szacunkowej wartości zamówienia, uzasadnień oraz wszystkich dokumentów przygotowywanych w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych na rzecz oddziału
- prowadzenie statystyki oddziału
- przygotowanie dokumentacji do odtworzenia nawierzchni dla firm zewnętrznych i nadzór nad realizacją umowy, tj. obmiary zakresów odtworzenia w terenie, po uzyskaniu danych z terenu tworzenie graficznie i w arkuszu kalkulacyjnym pakietów odtworzenia nawierzchni asfaltowych po usuniętych awariach wodociągowych oraz wymienionych przewodach wodociągowych metodą krakingu statycznego, wprowadzanie do systemu mb gis utility danych z gotowego pakietu odtworzenia nawierzchni asfaltowych – pozycja dla wykonawcy
- przygotowanie dokumentacji do wykonania badań wskaźników zagęszczenia gruntu i nadzór nad realizacją umowy, wprowadzanie danych do systemu mb gis utility
- biegła obsługa systemu siren, nadawanie numerów pism wychodzących, sprawdzanie płatników, numerów wodomierzy itp.
- wyjazdy w teren w celu ustalenia zakresu odtworzenia nawierzchni asfaltowych z zdm oraz zrikd po awariach wodociągowych, ustalenie i podpisywanie protokołu wprowadzenia wykonawcy tj. zrikd (zaległe nawierzchnie tymczasowe)
- tworzenie opisów, weryfikacja zakresów wykonywania nawierzchni asfaltowych po wykonywanych pracach
- prowadzanie zmian z terenu na mapę – korekta o dane rzeczywiste, archiwizacja szkiców z terenu
- opiniowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągowej pod względem eksploatacyjnym
- wykształcenie średnie dla stanowiska starszy inspektor, wykształcenie wyższe dla stanowiska specjalisty
- minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego dla stanowiska starszy inspektor, oraz 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego dla stanowiska specjalista
- biegła obsługa komputera w tym bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Ms Office
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętności efektywnej organizacji czasu pracy
- mile widziana znajomość prawa budowlanego i ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
- komunikatywność, samodzielność, dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
1. Informacja o Administratorze
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.
2. Inspektor ochrony danych
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.
5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
- dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
- dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Podstawy prawne
[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;
[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Zobacz podobne oferty
-
Opis zadań na stanowisku: Zarządzanie firmami podwykonawczymi w zakresie przygotowania oraz realizacji zasilania w energię elektryczną stacji bazowych sieci mobilnej: uzgadnianie zakresu...
-
koordynowanie i planowanie prac w zakresie powłok malarskich sprefabrykowanych systemów i tzw. „touch up”, analiza i bieżące korekty harmonogramu wykonania prac uwzględniające...
-
Planowe i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych.Prowadzenie postępowań administracyjnych...
