Starszy inspektor
Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym w systemie jednozmianowym,
- praca w siedzibie Biura oraz poza nim,
- praca w godzinach 8:15 – 16:15,
- budynek przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych), brak windy,
- praca biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego,
- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, telefon, faks),
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23,
- infrastruktura budynku przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, brak windy;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- przeprowadzanie kontroli warunków służby – pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby-pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią oraz niepełnosprawni
- koordynowanie realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby-pracy w Biurze Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną służbą lub wykonywaną pracą
- sporządzanie i przedstawianie Komendantowi BSWSG, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby-pracy zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy i pracowników oraz poprawę warunków służby-pracy
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych pracowników i funkcjonariuszy w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby-pracy
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków
- współdziałanie ze Służbą Zdrowia sprawującą profilaktyczną opiekę zdrowotną nad funkcjonariuszami i pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby-pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących funkcjonariuszami lub pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby-pracy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie - z tytułem technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- staż pracy: co najmniej 3 lata w służbie bezpieczeństwa i higieny pracy dla kandydatów posiadających tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracy, natomiast w przypadku kandydatów posiadających wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy – staż pracy w obszarze nie jest wymagany;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
GŁÓWNE ZADANIA:- Przeprowadzanie kontroli i przeglądów warunków pracy oraz poziomu przestrzegania przepisów i zasad BHP;- Koordynowanie działalności służby BHP w jednostkach podległych;-...
-
Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym: godz. pracy od 7:30 do 15:30 w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się...