Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4
godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Realizuje działania w zakresie opracowania, rozwoju, utrzymania i administrowania wskazanych narzędzi informatycznych wspierających pracę KRMC
- Realizuje merytoryczną obsługę prac KRMC, w tym: monitoruje portfel projektów informatycznych KRMC oraz w zakresie wyznaczonych projektów: udziela eksperckiego wsparcia interesariuszom projektów informatycznych w zakresie przygotowywania dokumentacji oraz opiniowania założeń, postępów i efektów projektów informatycznych w ramach prac KRMC oraz identyfikuje zagrożenia dla osiągniecia ich celów; bierze udział w sporządzaniu analizy portfela, m.in. dotyczące realizacji strategicznych kierunków rozwoju w obszarze informatyzacji bierze udział w przygotowywaniu projektów uchwał KRMC i decyzji Przewodniczącego KRMC; bierze udział w przygotowywaniu projektów uchwał KRMC i decyzji Przewodniczącego KRMC; bierze udział w przygotowywaniu i udostępnianiu materiałów związanych z funkcjonowaniem KRMC w odpowiedzi na zapytania zewnętrzne i wewnętrzne
- Realizuje merytoryczną obsługę Ministra Cyfryzacji w ramach prac KRMC związanych z portfelem projektów informatycznych KRMC, w tym w zakresie wyznaczonych projektów opracowuje stanowiska w procesie opiniowania ich założeń, postępów i efektów
- Realizuje organizacyjno-techniczną obsługę prac KRMC w zakresie wyznaczonych projektów dotyczącą przeprowadzenia analizy zasadności ich skierowania, analizy formalnej przekazanych dokumentów, prowadzenia procesu ich uzgadniania, przygotowania materiałów na posiedzenia KRMC oraz dokumentów i protokołów ustaleń z prac KRMC
- Bierze udział w przygotowaniu propozycji aktów prawnych oraz ich zmian w zakresie zadań KRMC będących we właściwości Wydziału
- Bierze udział w analizowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu
- Prowadzi organizacyjno-techniczną obsługę prac wskazanych zespołów zadaniowych KRMC
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w zakresie monitorowania projektów współfinansowanych z funduszy UE lub innych źródeł finansowania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: zagadnień związanych z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji, zasad funkcjonowania funduszy unijnych związanych z wdrażaniem i realizacją programów krajowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC, metodyk zarządzania projektami, zasad legislacji
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie metodyk zarządzania projektami (posiadanie certyfikatu, np. PMP, PRINCE2)
- Znajomość: procesu wytwarzania oraz metodyk wytwórczych wykorzystywanych w budowaniu systemów informatycznych
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
-
Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer...
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i...