Starszy specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa przy komputerze
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy organizacyjne Biura, w tym opracowuje zbiorcze informacje, statystyki, sprawozdania, analizy dotyczące pracy Biura, przedkłada propozycje zmian i usprawnień w zakresie procedur i sposobów realizacji zadań będących we właściwości Biura, uzgadnia/ weryfikuje projekty upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez członków Kierownictwa, monitoruje opracowanie opisów stanowisk pracy, zakresów czynności pracowników Biura oraz IPRZ, pełni funkcję redaktora departamentalnego gov.pl.
- Zapewnia funkcjonowanie kontroli zarządczej/ zarządzanie ryzykiem w Biurze, w tym m.in. pełni funkcję koordynatora kontroli zarządczej.
- Planuje i monitoruje wykorzystanie środków budżetowych przeznaczonych na finansowanie zadań realizowanych przez Biuro oraz prowadzi sprawozdawczość w tym zakresie.
- Przygotowuje plany i sprawozdania dotyczące zamówień publicznych udzielanych przez Biuro oraz monitoruje ich wykonanie.
- Opiniuje, uzgadnia i konsultuje projekty aktów prawnych i/ lub założenia do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych.
- Organizuje i/ lub prowadzi szkolenia/ seminaria/ konferencje organizowane przez Biuro.
- Współpracuje z sekretariatem Biura w zakresie niezbędnym do jego nieprzerwanego funkcjonowania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji rządowej w zakresie obsługi spraw organizacyjno-finansowych lub obsługi sekretarskiej
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne"
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Wiedza z zakresu organizacji administracji rządowej, w szczególności znajomość ustawy o działach administracji rządowej
- Myślenie analityczne
- Współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami...
-
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót...
-
Warunki pracy praca biurowa; praca w siedzibie wydziału; praca na III piętrze; praca związana z obsługą klienta; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;...