Windykator Terenowy
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami,
- analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty,
- wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności,
- raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
- doświadczenie w pracy związanej z windykacją terenową,
- prawo jazdy kat. B,
- posiadanie własnego samochodu i komputera z dostępem do Internetu,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi wierzytelności korporacyjnych i zabezpieczonych hipoteką
- możliwość współpracy w ramach umowy zlecenia lub w ramach umowy o współpracę dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą,
- samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy własnej,
- dobrą atmosferę i partnerskie relacje.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
FINANSEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
- realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które aplikuje kandydat, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) . Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas trwania rekrutacji a po jej zakończeniu, do momentu upłynięcia terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, nie dłużej jednak niż przez 3 lata od momentu otrzymania aplikacji. Wysłanie aplikacji jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.
- umieszczenia aplikacji kandydata w bazie kandydatów do pracy, w celu jej wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie. Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Administratorem danych zawartych w bazie kandydatów jest BEST SA z siedzibą w Gdyni przy ul. Łużyckiej 8A. Dane osobowe zostają zamieszone w bazie kandydatów na 3 lata liczone od momentu uzyskania zgody na ich przetwarzanie a po tym terminie usuwane lub są usuwane bezzwłocznie po wycofaniu zgody. Wyrażenie zgody odbywa się poprzez jej zaznaczenie przed wysłaniem aplikacji.
Kandydat może skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w dowolnym momencie, przy czym nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody. Odwołanie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenia w jeden lub kilka z poniższych sposobów: wysłanie pisemnego oświadczenia na adres BEST S.A. ul. Łużycka 8A, 81-537 Gdynia lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@best.com.pl. Dodatkowo, kandydatowi przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.